DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
21.04.2013 09:59
0
75, 76 dziękuję bardzo
Przejdź do wpisu Rosberg zdobywa pole position dla Mercedesa
21.04.2013 09:14
0
witam, mam prośbę. Poza domem dzisiaj. Gdzie w sieci można obejrzeć dzisiejsze GrandPrix? Proszę o pewne linki. Dzięki, Jacek
Przejdź do wpisu Rosberg zdobywa pole position dla Mercedesa
13.05.2012 16:59
0
Wina Senny oczywista, jest tak jak pisze MS. Senna nie powinien skręcać w lewo, a jeżeli już to zrobił to nie powinien odbijać w prawo. Mam nadzieję, że ukarają go.
Przejdź do wpisu Schumacher i Senna nie przyznają się do błędu
15.04.2012 11:08
0
50 randall słusznie prawisz o tym jak Vet wyprzedził Rai. Ci, którzy krytykują talent Alo niech obejrzą jeszcze raz wyścig i jego wzorcowe wyprzedzania. Nie jestem jego fanem, ale patrzę obiektywnie.
Przejdź do wpisu Rosberg po raz pierwszy wygrywa GP
15.04.2012 10:59
0
1. Rosberga uratował pit stop Buttona, który gdyby nie miał kłopotów w stopie wyjechałby jako drugi i rozpoczął pościg. Nie wiadomo czy udałoby się dogonić Rosberga, który wbrew oczekiwaniom wcale wolno nie jechał. Button jechał za Vettelem spokojnie wiedząc, że prędzej czy później Rai i Vet nie będą mieli już opon i wtedy łyknie obu. 2. Alonso zakończyłby na 5 pozycji, chyba, że nie udałoby mu się wyprzedzić Vettela w końcówce, gdyby nie popełnił błędu wyjeżdżając w te odłamki opon. 3. Opony Pirelli nie powinny się tak kruszyć, to przeszkadza w wyprzedzaniu, tylko linia wyścigowa jest czysta, reszta straszny syf.
Przejdź do wpisu Rosberg po raz pierwszy wygrywa GP
23.07.2011 18:27
0
rzadko miewam przeczucia, ale teraz czuję, że Vet nie dojedzie do mety tego wyścigu.
Przejdź do wpisu Nerwowe 30 sekund Webbera
06.02.2011 16:50
0
Teksty o amputacji to plotki. Amputuje się kończyny niedokrwione, a nie połamane. Jeżeli pacjent ma niedokrwioną kończynę ponad 6 h to zazwyczaj się ją amputuje, aby uratować życie chorego, w przypadku ZATORU tętnicy. Kubica ma, jeżeli w ogóle, połąmaną rękę i nie wiem skąd teksty o amputacji. Chyba, że jest z niej masakra, ale tego nie wiemy. Przypominam, że w szpitalu w Trzebnicy są fachowcy ortopedzi, którzy rekonstruują kończyny ucinane piłami, etc. Więc bez paniki. Zapewne Kubica będzie miał składane złamania, wtedy takie złamania goją się szybciej. Powtarzam, nie ma powodów do wyrokowania na podstawie plotek. Najbardziej liczy się u kierowcy mózg więc bez obaw.
Przejdź do wpisu LRGP potwierdza obrażenia Kubicy (aktualizacja)
06.02.2011 16:02
0
Jestem lekarzem, napiszę tylko, że bardzo interesuje mnie stan zdrowia Kubicy. Nie ma żadnych podstaw wyrokowania kiedy i gdzie wystartuje, a gdzie i kiedy nie. Musimy poczekać na oficjalne komunikaty tego co mu się tak na prawdę stało. Pamiętajcie o tajemnicy lekarskiej i o tym, że złamanie złamaniu nierówne. Jedynie jego rodzina i ewentualnie Morelli mogą być wiarygodnym źródłem informacji. Raczej nie Lotus Renault. Nie wygląda to najlepiej, ale emocje na bok.
Przejdź do wpisu LRGP potwierdza obrażenia Kubicy (aktualizacja)
12.09.2010 15:36
0
Tak jak wczoraj przewidywałem, Buttonso wyprzedzili Vett w generalce. Trochę za mało punktów zdobył Mark, a za dużo Vet, ale najgorzej nie jest.
Przejdź do wpisu Ferrari triumfuje przed własną publicznością
11.09.2010 16:58
0
135. dobre
Przejdź do wpisu Fernando Alonso zdobywa pierwsze PP w sezonie
11.09.2010 16:47
0
Witam, Buttonso mają szansę wyprzedzić Vett w generali jutro, hehe. Trzymam kciuki za nich i za Marka. Dla mnie ideał Mark na podium, a młody gdzieś w drugiej dziesiątce.
Przejdź do wpisu Fernando Alonso zdobywa pierwsze PP w sezonie
25.07.2010 16:07
0
Jasne, Felipe uciekaj z Ferrari, przypomnijcie sobie jak dwa lata temu Rai puścił Massę co najmniej w jednym wyścigu, nie pamiętam którym. Myślcie.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 16:03
0
71 jak miał wyprzedzić ? Po trawie ? Zobacz powtórkę, wyraźnie odpuścił, nie na tym wyścigi polegają, żeby taranować przeciwnika w mojej opinii.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 15:59
0
46 dlatego, że Alonso już go wyprzedzał, nagły zwrot Massy w takiej sytuacji bez odpuszczenia przez Alo skończyłby się wypadkiem. Tak samo zrobił Baby jak skręcił sobie w prawo w Webbera kilka wyścigów wstecz. Web co prawda trochę bardziej był zbliżony z Baby, ale jednak sytuacja podobna. Jak bolidy zachodzą na siebie to nie powinno się wykonywać nagłych skrętów, nie wiem czy ujmuje to regulamin, ale wydaje się to rozsądne, ja tak robię na drodze, jak wyprzedzę całym pojazdem to wtedy skręcam, jak mnie widzę, że ktoś wyprzedza to go z ulicy nie wypycham.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 15:55
0
41 oglądałem wyścig na Polsat, ujęcie z kamery Alonso, który wszedł w prawo (gdzieś w połowie wyścigu, tylko raz atakował Massę) na wewnętrzną, miał większą prędkość od Massy i już jego skrzydło było na wysokości tylnej osi Massy co najmniej, gdy na kolejnym łuku w prawo Massa ściął do krawężnika nie zostawiając Alo miejsca na torze, Alonso przyhamował, co słychać było wyraźnie. Podobnie zrobił w Kanadzie MSC Kubicy (gdy Kub wyjeżdżał z boksu), tyle, że Kubica wjechał na trawę, a Alonso dzisiaj przyhamował, gdyby nie to, to by go wyprzedził.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 15:50
0
Cieszy mnie bardzo Ferrari, że pokonali RB. Anglia 2009-Anglia 2010 - era RB, mam nadzieję, że już jej koniec.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 15:44
0
Baby powinien dostać karę za ten start i blok Alonso. Nie żal mi Massy ponieważ niesportowo przyblokował Alonso, który już był po wewnętrznej i go miał, gdyby Massa zostawił mu wtedy miejsce to podejrzewam, że Alo by go wyprzedził. Podejrzewam, że Alo po tym manewrze burzył do zespołu za ten manewr i zespół po naradzie podjął całkiem w mojej opinii słuszną decyzję. Kubica się odgryzł MSC za te jego bloki w całkiem niezłym stylu.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
11.07.2010 16:57
0
Gratulacje dla Marka to chyba jedyny kierowca z jajami w F1 od kiedy olał sprawę Rai. Ja jego wypowiedź traktuję tak: Christ fakaj się frajerze już niedługo wszyscy poznają Twoje nowe skrzydła i patenty dzięki którym wygrywasz w 2010. Mark wie, że nie dadzą mu mistrza i zrobi wszystko, żeby nie mieli tego mistrza. Transfer technologii myślę, że już się odbywa za jego sprawą. Pytanie tylko jaki team przekonał go do siebie. Całkiem możliwe, że to Renault, które co parę dni ściemnia, że ten czy tamten.
Przejdź do wpisu Webber rozczarowany zachowaniem zespołu
12.06.2010 23:17
0
do 9 będą jechać raczej gęsiego. Coś na pewno zyska, lecz niewiele. Z deszczem na 14 byłoby pięknie.
Przejdź do wpisu Boullier: Użycie twardszych opon w Q3 to dobra decyzja
12.06.2010 22:57
0
Nie rozumiem też jak miałby SC pomóc tej strategii Kubicy. Jeżeli np po 10 okrążeniach zjadą SOFTY i wyjadą na HARDach, podczas gdy Kub będzie planował zjazd np po 15 okrążeniach, a na 12 wyjedzie SC to Kub straci na tej strategii
Przejdź do wpisu Boullier: Użycie twardszych opon w Q3 to dobra decyzja
12.06.2010 22:49
0
Jeżeli będzie padał deszcz ? Ta taktyka chyba się nie sprawdzi ? Jak to jest ? Zakładają deszcze jakie chcą ?
Przejdź do wpisu Boullier: Użycie twardszych opon w Q3 to dobra decyzja
09.05.2010 18:03
0
Inna sprawa, że F1 nie powinna ścigać się na takich wąskich jezdniach i zbyt krótkich prostych. Element szczęścia powinien być minimalizowany, aby wygrywali najszybsi, a nie szczęściarze.
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa nie są zadowoleni
09.05.2010 18:01
0
W moim odczuciu pokazał, że jest czubem. Nie lubię takiej F1. Kierowcy powinni się ścigać, a nie dohamowywać przed prostymi celem spowolnienia rywala za sobą. Takie moje zdanie. Takie zagrania powinny być uznawane za niesportowe, analiza telemetrii i kara przejazdu przez boksy za dohamowania w szczycie zakrętu. Niech ścigają się najlepsi, a leszcze zostają z tyłu.
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa nie są zadowoleni
27.03.2010 15:05
0
Nie zapominajcie, że McLaren ma dobrych szpiegów, więc skoro Whitmarsh formułuje takie zarzuty, mogą okazać się zgodne z prawdą.
Przejdź do wpisu Red Bull odpiera zarzuty, Brawn chce stanowiska FIA
27.03.2010 10:22
0
Ludzie co się tutaj dzieje ? Niejaki fenault f1 team czepia się każdego, podżega do kłótni, a admin zamiast go zbanować jest na jego posyłki. Skoro się wkradli rusajcowe agenty na tą stronę to już jej niczego dobrego nie wróżę. Albo niech się admin opamięta, albo mnie zbanuje to bez wzruszenia i złudzeń pożegnam się z tą stroną i będę każdego do tego gorąco namiawiał. Podeślijcie proszę linka do jakiejś ciekawej strony o F1 bez faszyzmu i agentury. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Red Bull wystartuje z pierwszej linii
21.03.2010 13:44
0
Obawiam się, że w tym roku nie zobaczymy dużo wyprzedzania. Zauważcie co się działo w Bahrajnie. Chodzi wg mnie o to, że w tym roku przednie skrzydła są bardzo podobne, jeśli nie identyczne jeśli chodzi o siłę docisku aerodynamicznego. Z kolei zwężono przednie opony. Co się stało ? Z grubsza wyróżnia się na łukach przyczepność mechaniczną, wypadkową szerokości i jakości opony, oraz aerodynamiczną, wypadkową docisku generowanego przez skrzydło. Więc w tym roku zmniejszono przyczepność mechaniczną przedniej osi poprzez zwężenie opon. Co się dzieje gdy kierowca naciska i próbuje wyprzedzania ? Każdy kto się ściga wie, że proste w F1 są zbyt krótkie w stosunku do czasu ich przebycia, dlatego szansa na wyprzedzenie zależy od przebycia zakrętu poprzedzającego prostą. Jeżeli uda się na ogonie rywala wziąć go odrobinę szybciej, wychodzi się na prostą z wyższą prędkością i jest szansa wyprzedzić. Nie da się tego zrobić w przypadku gdy za rywalem spada docisk aerodynamiczny, a mechaniczny jest zbyt ograniczony, w efekcie czego wpada się w podsterowność. O tym właśnie, że nie dało się atakować, bo bolid wpada w podsterowność mówili po Bahrajnie: Rosberg, Webber i Button. Tutaj Wam napisałem jak ja to widzę i skąd się bierze ta podsterowność. Rozwiązaniem może być albo zwiększenie przyczepności mechanicznej, albo zmniejszenie aerodynamicznej. Pierwsze rozwiązanie może mieć negatywny wpływ na wyprzedzanie, ponieważ droga hamowania się skróci, a od dobrego hamowania również zależy wiele, co wydaje się oczywiste i co wielokrotnie podkreślał Kubica. Drugie rozwiązanie jest lepsze, ale prowadzi do pytania, czym ma się różnić F1 od niższych serii.
Przejdź do wpisu Stoddart: Tankowanie powinno wrócić
14.03.2010 14:58
0
Szkoda Kubicy, Vettela nie ma co żałować za Australię 2009, a wszyscy Ci jasnowidze, co twierdzili, że na pierwszym zakręcie będzie megakraksa powinni dostać bana i przenieść się na wróżbici.pl
Przejdź do wpisu Ferrari szczęśliwie zdobywa dublet w Bahrajnie
04.03.2010 13:08
0
6 kempa, próbuję jakoś zrozumieć to "przeciągnięcie", o którym powiedział wg Ciebie Horner. Możesz napisać jak to powiedział w oryginale ? Wiem, że ruchome elementy nie są dozwolone, ale nie pisałem o tym, wychodząc z założenia, że poważni forumowicze więdzą o tym, a nie widzę sensu prawić banałów.
Przejdź do wpisu McLaren uważa, że jego skrzydło jest legalne
04.03.2010 12:24
0
Gdyby było tak jak twierdzi Horner, że w środku byłaby szczelina, która powiększyłaby się przy "odgięciu" górnej części, to owszem, więcej powietrza poszłoby szczeliną, w efekcie czego wytworzyłoby się tam podciśnienie, które wspomagane mniejszym natężeniem przepływającego powietrza na górną część "przygięłoby" górną część z powrotem. I tak bez przerwy, jak flaga na wietrze zacząłby ten górny element spojlera się "kiwać". Na pewno wytworzyłoby to zawirowania powietrza za bolidem, ale czy pozwoliłoby zmniejszyć opór aerodynamiczny ?
Przejdź do wpisu McLaren uważa, że jego skrzydło jest legalne
17.02.2010 16:38
0
STMan, nie jestem interpretatorem wyników testów, ale wskażę tylko, że źle rozumujesz twierdząc, że skoro reno wprowadzi 40% nowych części to znaczy, że się spóźniło. Zbyt śmiały wniosek i zarazem niepoprawny, ponieważ może być tak, że reno wprowadzi 40% nowych części, których teraz nie chce pokazać, a za które jest pewna mniej lub bardziej. Nie chcę wywracać kota ogonem, ale jak już zarzucasz ludziom spinę to zarzucaj solidnie. Pozdrawiam amatorów wykładni czasów testów. Ponadto wniosek, że reno na pewno nie będzie w pierwszych 2 liniach w pierwszych 4 GP płynący z przesłanek, które przedstawiłeś jest tak niepoprawny, że aż w oczy rażący. Polecam jakikolwiek podręcznik z logiki.
Przejdź do wpisu Rusza pierwszy dzień testów w Jerez
13.02.2010 18:35
0
Panowie opamiętajcie się, czy naprawdę myślicie, że Ham czy Kub zjechali do boksów po to, aby im zlano paliwa celem wykręcenia lepszego kółka ? Co prawda nie jestem tego pewien, ale podejrzewam, że tam nikt nie zlewa paliwa tylko wypala się je na torze. To są w końcu testy, szkoda czasu na takie pierdoły jak zlewanie paliwa z baku. Co do R30 to podejrzewam, że przesunęli środek ciężkości bardzo do przodu celem odciążenia tylnych opon, których zużycie będzie kluczowe w 2010r. Stąd mają podsterowność, z którą sobie poradzą przednim skrzydłem, które wygeneruje większy docisk aero. 2010 to nie pierwszy sezon, w którym o wyścigu będzie decydowało zużycie opon, głównie tylnich, bo tam jest napęd przenoszony. Czy Renault poszło w dobrym kierunku przekonamy się wkrótce. Ruszcie głowami, oni testują zużycie opon w różnych warunkach, na testy aero mają tunele i czas przed wyścigiem jak również ostatnie testy przedsezonowe. Te czasy które kręcą są śmieszne do poprzednich lat, wystarczy podnieść kaganiec rpm i kilka sekund urwane. Pzdr
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy ostatniego dnia testów
23.01.2010 10:39
0
@1 nie tylko latynosi, ruscy też. Zweryfikuje się legenda o szybkich lopezach.
Przejdź do wpisu Lopez zostanie potwierdzony w poniedziałek
04.01.2010 16:49
0
Nie wiem Panie i Panowie co Was tak nerwy biorą, kulturalnie Wam napisałem co myślę w temacie. Nie będę się sprzeczał jaka była gospodarczo USA przed drugą wojną światową, chociaż mam pewną wiedzę na ten temat, która nie jest przecież tajna. Napiszę Wam tylko tyle, póki jeszcze nie zacząłem pracy naukowej to też tak ja Wy myślałem, teraz niestety jestem pod wrażeniem potęgi USA i dziwię się, że oni są tacy dobrzy, że dzielą się tą wiedzą z innymi za darmo. Dla przykładu http://www.ncbi.nl m.nih.gov/pub med/ . Co z tego, że Ci czy tamci walczyli i jak doszli do tego, nie tylko amerykanie walczyli. Niedawno ogłoszono ranking światowych uniwersytetów http://www.ar wu.org/ARWU 2009.jsp . Zobaczcie gdzie są niemcy, kraj , z którego pochodzi najwięcej noblistów i w ogóle Europa. Oczywiście rankingi rankingami, osobiście nie zwracam na to szczególnej uwagi, tym bardziej, że to ranking jakiejś tam prywatnej instytucji amerykańskiej notabene, ale jednak jest on ceniony w świecie nauki. Ale w USA nie ma urlopów, Turków z rodzinami, socjali, związków zawodowych, etc, etc, może trochę teraz uginają się pod presją murzynów. I co z tego, że ameryka to kraj analfabetów i nieuków ? To, że zrobiono naukę powszechną nie znaczy dla mnie, że jest to super z punktu widzenia jednostki. Jak jadę do mechanika samochodowego to nie interesuje mnie, czy wie on gdzie leży kraj, w którym wyprodukowano ten samochód, ale czy umie go naprawić. W PL mechanicy jak i wszyscy wiedzą wszystko, a geograficznie to jesteśmy chyba najlepiej wyedukowanym społeczeństwem. To że w ameryce nie wiedzą gdzie leży Polska poza ich brakiem edukacji geograficznej świadczy to też o tym, że aby być potęgą gospodarczą nie trzeba mieć super geografów. Ciekaw jestem co pokażą USF1, ale źle im w F1 nie wróżę. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Windsor: McLaren miał rację
04.01.2010 08:24
0
Windsor ma niestety rację. To właśnie tak dochodzi się do potęgi gospodarczej, pracą, a nie urlopami. Europa nie ma szans w pościgu z USA, którym wystarczyło niecałe 200 lat, aby przejąć władzę nad światem. Piszę to oczywiście jako pracownik. Dla niewtajemniczonych dodam, że w USA nie ma urlopów ustawowo. Kto sobie tak zgra warunki z pracodawcą, że ma to ma. Mój obecny szef pracował w USA 10 lat i trafia go tutaj szlag z powodu tych urlopów. Tempo badań i publikacji prac naszego Zakładu to marny odsetek tego co robił będąc tam. Więc Polacy, do pracy.
Przejdź do wpisu Windsor: McLaren miał rację
23.12.2009 17:49
0
Witam, martwi mnie ten Schumi. Skoro wraca to znaczy, że Ross go przekonał. Przekonać mógł go tylko w jeden sposób: dostaniesz bolid, którym zdobędziesz mistrza. Obawiam się, że Ross zaskoczy świat jakimś swoim nowym patentem i zniszczy konkurencje jak w tym roku.
Przejdź do wpisu Schumacher zostaje oficjalnie kierowcą Mercedesa
12.12.2009 12:22
0
Zasadnicze pytanie: Czy komisja obniżyła cenę jaką płaci kierowca za zdobyty punkt. Jeżeli nie, to wszyscy mamy odpowiedź dlaczego poczyniono takie zmiany. Miłej soboty. Jutro ja daje w komin w KJS w Oświęciumiu.
Przejdź do wpisu F1 z nową punktacją
26.09.2009 19:49
0
przeczuwam, że Vettel jutro kończy na bandzie.
Przejdź do wpisu Red Bull liczył na pierwszy rząd
26.09.2009 18:27
0
Właśnie, jakoś nikt teraz nie kwapi się przeprosić Badoera za te obelgi. Człowiek to bardzo złośliwy gatunek. Szkoda mi tego Luci. Fisi cały czas się ściga, a on właściwie wskoczył do bolidu sprzed telewizora.
Przejdź do wpisu Q1: Force India i Fisichella odpadają
21.09.2009 14:20
0
Jak czytam o tej śmiesznej aferze, to do głowy przychodzi mi podziw i pytanie. Podziw dla Ecclestone'a, który ma łeb do biznesu i wymyślania tych śmiesznych afer, jak i pytanie o to ile zarobia na tym kasy.
Przejdź do wpisu Moment prawdy dla Renault
16.09.2009 20:16
0
Przeglądając to forum dochodzę do wniosku, że w PL chorobą narodową jest chroniczna kakosmia. Ciągle ktoś pisze o jakichś smrodach. Jaki smród się ciągnie za McL, jeśli w rok po aferze Ham zdobył mistrza świata i prawie stajnia ? Co oznacza wobec tego ów smród ? Sponsorzy najwyraźniej również go nie czują. Mercedes go nie poczuł. Czy aby Alo śmierdzi, za to, że sypał na McL ? Chyba wielu chce go mieć u siebie, a nie wiem czy daliby radę wytrzymać z tym smrodem. Pytam poważnie, bo ja go nie czuję. Być może nadszedł czas na przewietrzenie pomieszczeń ? Gdybym nie czytał tego forum, doprawdy nie dowiedział bym się w ogóle o istnieniu tych smrodów. Dla przeciętnego obywatela RP i minifana formuły1 wierzcie mi, żaden smród nie istnieje.
Przejdź do wpisu Briatore i Symonds opuścili Renault
16.09.2009 17:44
0
Hej, skąd wiecie, że Renault ich wyrzuciło czy zwolniło ? W artykule pisze tylko, że opuścili zespół.
Przejdź do wpisu Briatore i Symonds opuścili Renault
14.09.2009 12:09
0
Zastanawiają mnie ludzie, którzy są tak zapatrzeni w Vettela. Webber IMHO to jest driver. Gdyby chłop miał wagę Vettela to byłby w lepszej pozycji. W przyszłym roku, jak zwiększą masą min bolidu to stawiam na Webbera. Gość ma jaja.
Przejdź do wpisu Red Bull z jednym punktem
14.09.2009 12:05
0
Teraz już wiem dlaczego rozruszniki do drogowych ferrari są takie drogie. Jak w F1 Kimiemu mechanicy odpalają brykę w ułamku sekundy rozrusznikiem na pilota, który widzi sam tylko Kochański, to coś musi być na rzeczy. Kochański wydaje się być bardzo zapatrzony w LT. Nie zauważył z minutę, jak Heidfeld wyprzedził kogoś tam, chyba Vettela. Nota bene Vet dał się łatwo wyprzedzić Kubicy, a za zepchanie powinien dostać karę $, gdyby Kub nie odbił na trawę to mogło być tragicznie. Nie jestem speco, ale chyba należy chłopaków oduczać takich zagrywek, to nie był start na pierwszej prostej. Ciekawe, że jednym kołem napędowym na trawie Kubax dał radę się rozpędzać, nie mają tam mech różnicowych ?
Przejdź do wpisu Ferrari staje na podium przed własną publicznością
12.09.2009 17:28
0
racja pz0, dziecinny temat, ten autor od kiedy tutaj bywam coś niezbyt daje radę.
Przejdź do wpisu Hamilton "kradnie" Sutilowi pole position
05.09.2009 14:04
0
20. Voight zobacz sobie na ofi stronie FOM video Kimi Raikkonen Turkey 2009 On board i uwież mi, że na tej długiej prostej przed nawrotem na prostą startową Hamilton zamykał obrotomierz, Kimiemu tutaj niewiele brakło, gdyby użył KERS to najprawdopodobniej zamknąłby.
Przejdź do wpisu Heidfeldowi brakuje KERS
04.09.2009 20:35
0
W Renault nie ma miejsca, bo będzie Alo i Gro. Zostaje Toyota, Williams i IMHO BGP. Jak Bar zdobędzie mistrza, to prawdopodobnie pożegna się z F1, czego mu z serca życzę. Rai ma kontrakt z Ferrari na przyszły rok i jest jednym z najlepszych kierowców, więc nie wiem dlaczego miałoby go Ferrari puścić gdzieś, gdzie będzie przed czerwonymi bolidami. Alo w Renault jest mało szkodliwy dla Ferrari. Ciekawe gdzie będzie Kov.
Przejdź do wpisu Brawn zainteresowany Rosbergiem
04.09.2009 19:22
0
2.niza nie przesadzaj, on nie narażał swojego zdrowia ani życia jakoś znacznie, wiesz jaka jest prędkość na wyjściu z tego zakrętu ? Oglądałem to teraz i faktycznie wygląda to podejrzanie, tak jakby na wyjściu przycisnął, zerwał tylną oś i co ciekawe on w ogóle nie skontrował. Możliwe, żeby był aż takim leszczem za kierownicą ? Wydaje się mało prawdopodobne, ale z drugiej strony wpiszcie w youtube: nelsinho spins out . Ten gość wygląda na niezłego przygłupa.
Przejdź do wpisu Renault wezwane przez FIA w związku z GP Singapuru
04.09.2009 18:47
0
28.jar188 jesteś menedżerem czy zawodnikiem ?
Przejdź do wpisu Brawn zainteresowany Rosbergiem
04.09.2009 17:34
0
KERS jest trudny dla komentatorów Polshitu. Pamiętam jak w Turcji na długiej prostej z podjazdem pod górę ktoś z KERSiarzy użył KERS do zamknięcia obrotomierza na najwyższym biegu, po czym oczywiście przestał go używać, po czym Borowczyk wyraził zdziwienie, że tak nagle przestał używać KERSu na tej prostej :)
Przejdź do wpisu Heidfeldowi brakuje KERS
04.09.2009 17:26
0
26. hot dog, nie tyle RK co jego menedżer, ja nie znam kulisów rządzących w tej branży, ale myślę, że menedżer ma tutaj pewien wpływ. Może nie chodzi o motyw finansowy, ale RK po prostu dał RB odpowiedź, że jeszcze trochę pomyśli nad wyborem zespołu, a RB zależy mu na RK i stąd takie newsy, żeby nie zgarnął mu go ktoś inny. Trudno mi sobie doprawdy wyobrazić przychodzącego RK do RB i mówiącego: spoko stary, mogę jeździć dla Ciebie za darmo.
Przejdź do wpisu Brawn zainteresowany Rosbergiem